23.4.2018

Aina oikea ratkaisu!

Kiskoasennettavat TOPJOB® S-riviliittimet saatavilla nyt myös painonapeilla ja avausvivuilla.

WAGO julkisti Hannoverin teollisuusmessuilla kaksi uutta kytkentämenetelmää menestyneeseen TOPJOB® S-riviliitinperheeseen: avausvivulliset ja painonapilliset versiot. Uutuudet täydentävät push-in jousilla varustettujen TOPJOB® S -riviliittimien valikoimaa ja varmistavat, että jokaiseen käytökohteeseen löytyy oikea ratkaisu.

Uusien painonapeilla varustettujen WAGO TOPJOB® S-riviliittimien jouset on mahdollista avata ilman erikoistyökaluja. Oranssin painonapin ansiosta mekanismin erottaa selkeästi ja helposti. WAGOn uusista painonapeilla varustetuista riviliittimistä on saatavilla poikkipinta-aloille 0,14-25 mm2 (22-4 AWG) kahden, kolmen tai jopa neljän johtimen malleja.

WAGOn avausvivulla varustetuissa TOPJOB®S-riviliittimissä jousen voi avata ja sulkea vipumekanismilla ilman työkaluja. Vipu pysyy auki itsestään, joten kytkentäkohdat erottuvat selkeästi ja molemmat kädet jäävät vapaiksi johtimien liittämiseen. Avoin vipu ilmaisee liitäntäpisteen selkeästi ja ehkäisee liitännän unohtamisen tai virheellisen kytkennän riskiä. Tämä helpottaa monien poikkipinta-alaltaan isojen johtimien kytkentää.

Avausvivulla varustettuja riviliittimiä on aluksi saatavilla 2,5 mm2 (14 AWG), 6 mm2 (10 AWG), 16 mm2 (8 AWG) ja 25 mm2 (hienosäikeiselle johtimelle) kahden tai kolmen johtimen malleina. Riviliittimen toinen puoli on varustettu painonapilla avattavalla jousella tai pelkällä jousella (push-in). Toisen puolen kytkennät on varustettu avausvivulla.

Kaikissa WAGOn TOPJOB®S -riviliittimissä on push-in -liitäntäominaisuus riippumatta siitä, käytetäänkö kytkentämekanismina painonappia, avausvipua tai pelkkää push-in jousta. Tämän ansiosta yksisäikeiset johtimet sekä päästään holkitetut hienosäikeiset johtimet, joiden poikkipinta-ala on minimissään 0,75 mm2 (18 AWG), voidaan työntää suoraan riviliittimeen. TOPJOB® S- liitännöissä voi käyttää myös WAGOn suosittua merkintäjärjestelmää ja laajaa silloitusvalikoimaa.

• Oikea ratkaisu jokaiseen käyttötarkoitukseen
  • Yksi-, moni- ja hienosäikeiset johtimet holkitettuna voi työntää suoraan paikalleen riviliittimeen
  • Monipuolinen TOPJOB® S -silloitus ja WAGOn kustannustehokas merkintäjärjestelmä sopivat kaikkiin malleihin

Lisätietoja: Myyntipäällikkö Perttu Kuikka, 040-569 1134 / perttu.kuikka@wago.com