Uusi langaton ETHERNET-yhdyskäytävä Bluetoothilla®

Langaton tiedonsiirto on yhä suositumpaa. Tämän tekniikan tärkein etu on siinä, ettei kaapeleita loju ympäriinsä, samalla kun sen jouduttaa verkkoasennusta.

WAGOn uusi 758-918 langaton ETHERNET-yhdyskäytävä sopii langattomaan tiedonsiirtoon kone- ja laitteistosovelluksissa. Tämä jykevä laite, jossa on sisäinen suunta-antenni ja IP65-suojausluokitus, voidaan asentaa suoraan esim. koneeseen. Lisävalintaisen ulkoantennilla oleva versio sopii käytettäväksi ohjauskaapissa tai paikoissa, joissa on huono kenttä.

Yhteenveto:

• WLAN 802.11 a/b/g/d/e/i/h ja Bluetooth® 4.0

• Suojausluokitus IP65 teollisuuskäyttöön

• Jopa 7 clientin verkko

• Ulkoinen antenni on valinnainen

Kaikki WLAN-standardit ja Bluetooth®

WAGOn 758-918 langaton ETHERNET-yhdyskäytävä tukee kaikkia nykyisiä langattomia LAN-standardeja (WLAN 802.11 a/b/g/d/e/i/h), mikä mahdollistaa lähes minkä tahansa Wi-Fi-liittymän integroinnin. Lisäksi tämä yhdyskäytävä mahdollistaa tiedonsiirron Bluetooth® 4.0:n kautta. Integroidulla tukiasemalla voidaan perustaa pieniä WLAN- tai Bluetooth® -verkkoja enintään seitsemän laitteen käyttöön. Yhdyskäytävä voidaan konfiguroida helposti laitteen painikkeella tai verkkopalvelimen kautta.