buehne_leiterplattenanschluss_ad_2000x2000.jpg

Tee luotettavat liitokset piirikortti- ja pistokeliittimillä

Erilaiset sovellukset vaativat erilaisia ratkaisuja. WAGO tarjoaa laajimman valikoiman piirikortti- ja pistokeliittimiä. Esimerkiksi erilaiset jousiliitostekniikat auttavat vastaamaan ohjaus- ja säätötekniikan ja valaistusteollisuuden haasteisiin.

• Erittäin monipuoliset versiot
  • Helppo ja turvallinen käyttää
  • Pysyvä, turvallinen liitos jousiliitostekniikkaa käyttäen
  • Sisään työnnettävät CAGE CLAMP®- ja PUSH-WIRE®-mallit yksisäikeisten ja holkillisten johtimien nopeaan, aikaa säästävään liitäntään
  • Aaltojuotettavien/manuaalisesti juotettavien (THT) tai sulatusjuotettavien (THR/SMT) tuotteiden saumaton integrointi valmistusprosessiin

Tehoelektroniikan piirikorttiliittimet

WAGOn valikoimassa on kaksi tehoelektroniikan piirikorttiliitinperhettä, joiden poikkileikkaukset ovat 4 mm2, 6 mm2 ja 16 mm2 ja joiden nimellisvirta on enintään 76 A. Nämä pienikokoiset ja suorituskykyiset piirikorttiliittimet ovat helppokäyttöisiä ja niitä käyttäen johdotus voidaan myös toteuttaa mahdollisimman joustavasti. Niistä on saatavana kaksi vaihtoehtoa, joko vivulla tai ilman.

• Kattava tuotevalikoima
  • Helppo liittimien liittäminen sisään työnnettävää CAGE CLAMP® -liitostekniikkaa käyttäen
  • Laajempi johdinvalikoima ja suurempi virransiirtokyky
  • Säästä rahaa ja tilaa käyttämällä suurille johdinpoikkipinnoille ja suurille virroille tarkoitettuja kompakteja liittimiä
  • Liitä johtimet piirikorteille sekä vaaka- että pystysuoraan
  • Testaus voidaan suorittaa sekä rinnakkain että kohtisuoraan johtimen sisään menoon nähden
  • Laaja sovellusvalikoima eri toimialoja ja sovelluksia varten
Leistungselektronik_2000x2000px.jpg

Piirikorttiliittimet

WAGO tarjoaa kattavan piirikorttiliitinsarjan 0,08–16 mm2:n (28–6 AWG) johtimille piirikorttien liittämiseen laiteympäristöön. WAGOlla on oikea ratkaisu sovellukseesi metri- tai tuumamittoja käyttäen rasterivälillä 2,5–20 mm (0,098–0,787 tuumaa).

Edut:

• Yksinkertainen ja turvallinen yksisäikeisten johtimien liitäntä sisään työnnettävää CAGE CLAMP® -liitäntää käyttäen
  • Laaja valikoima piirikorttiliittimiä, joilla on erilainen johtimen sisäänmenosuunta ja kytkentätyyppi jokaiseen käyttötarpeeseen
  • Mukautetut väriyhdistelmät liitännän selkeään määrittämiseen
  • Yksinkertainen integrointi asiakkaan valmistusprosessiin eri juotosprosesseja varten tarkoitetuilla tuotteilla
  • Tuotevalikoimassa on vaihtoehtoja paneelin läpi tehtäviä liitäntöjä varten
p_0250_0212_000_xx_2000x2000.jpg

Pistoliitettävät piirikorttiliittimet

WAGOn laajasta pistokeliitinvalikoimasta löydät aina oikean ratkaisun sovellukseesi. WAGOn pistoliitettäviä piirikorttiliittimiä on saatavilla johtimille, joiden läpimitta on 0,08–10 mm2 (28–8 AWG), jolloin johdonmukaisen päästä päähän johdotuksen kaikki vaatimukset täyttyvät.

Edut:

• Pistoliitettävät piirikorttiliitinjärjestelmät soveltuvat täydellisesti erilaisiin vaatimuksiin ja erilaisille sovellusalueille
  • Näiden järjestelmien laajassa liitinvalikoimassa on oikea liitin kaikkiin mahdollisiin sovelluksiin
  • Nopeaa, tärinänkestävää ja huoltovapaata jousiliitostekniikkaa
  • Rasteriväli 2,5–7,62 mm (0,098–0,3 tuumaa), virransiirtokyky enintään 41 A
  • Pistoliitettäviä piirikorttiliittimiä on saatavana yksittäisiä juotospinnejä ja juotospinnirimoja varten
  • Tuotevalikoimassa on vaihtoehtoja paneelin läpi tehtäviä liitäntöjä varten
MCS-MIDI_2000x2000px.jpg

picoMAX® -pistoliitosjärjestelmä

Yksi Cr-Ni-teräsjousi tarkoittaa kaksinkertaista kosketusvoimaa: tämän periaatteen ansiosta picoMAX® on jopa 30 % pienempi kuin muut liitäntäjärjestelmät.

• Kompakti rakenne: tilantarve jopa 30 % pienempi
  • Huomattavasti yksinkertaistettu liitäntäjärjestelmä
  • Erikoisrakenne, innovatiivinen jousiliitostekniikka ja uudenlainen eristysmateriaali takaavat koskettimen ehdottoman luotettavuuden jopa korkeissa lämpötiloissa.
  • Koska lukitus on integroitu ja koska naarasliitin uppoaa lähes kokonaan urosliittimen koteloon, tärinänkestävyys on taattu 20 g:hen saakka!
  • Testaus on tehokasta, koska testiaukko on liittimen rinnalla

picomax_2000x1500px.jpg

Kaikki tuotteet

Löydä kaikki piirikortti- ja pistokeliittimet.

alle-produkte_leiterplattenanschluss_ad_2000x1125_o.jpg

Valojen liittäminen

WAGOlla on kokemusta ja ratkaisuja LED-moduulien ja -käyttölaitteiden tekniikasta ja valoliitännöistä aina valaistuksenhallintaan asti, joten voit toteuttaa valaistuksen tehokkaasti ja toimivasti.

wago_brancheneinstiege_lighting_wglow_2000x1500.jpg

Uraauurtavaa liitostekniikkaa

Yhä turvallisempaa pienemmin kustannuksin: WAGO on vuodesta 1951 lähtien tuottanut jousiliitostekniikkaa, joka on huoltovapaa liitosjärjestelmä kaikkiin käyttötarpeisiin.

anschlusstechnik_klemmen_2000x1500px.jpg